Algemene Voorwaarden

Factuur bij aankopen:
Bij al uw aankopen ontvangt u een marge of BTW factuur.

Betaling:
Betaling geschiedt altijd contant bij ophalen of aflevering van de goederen. U kunt niet met pin of creditcard betalen. Bij uitzondering kunnen vaste klanten bij ons op rekening kopen. Wilt u bij ons op rekening kopen neem dan contact op.

Bezorging:
De prijzen op deze website gelden bij afhalen. U kunt goederen laten bezorgen en eventueel op locatie laten opbouwen. Voor deze diensten hebben wij geen vaste prijzen. Informeer naar de prijs voor uw specifieke geval.

Afvoer van de oude artikelen:
Als u bij ons kantoorartikelen koopt en die laat bezorgen, kunnen wij voor u de oude inventaris (die door de aankoop vervangen wordt) afvoeren. Meestal kunnen wij u echter geen geld meer bieden voor uw oude spullen. In sommige gevallen wordt er een bedrag voor de afvoer in rekening gebracht. Wij moeten de oude spullen in de meeste gevallen immers storten.

Garanties:
In principe verkopen wij alleen producten zonder defecten. Indien een product met een defect wordt verkocht, wordt dit er altijd duidelijk bij verteld. Indien in korte tijd ( maximaal 3 maanden na aankoop) er blijkt dat het gekochte object een verborgen gebrek heeft kunt u het object omruilen voor een gelijkwaardig object. In veel gevallen hebben wij onderdelen van producten op voorraad. In dat geval kunt u van ons gratis de onderdelen krijgen om het product te repareren.

Garantie geldt niet voor normale slijtage of beschadigingen die de functionaliteit niet beïnvloeden. U dient het product zelf op krassen en deuken en dergelijke te controleren.

Inkoop:
Wij kopen ook kantoormeubelen in. Indien u een interieur of een partij gebruikte of nieuwe kantoor of magazijnartikelen wilt verkopen kunt u dat aan ons aanbieden. Wij hebben alleen interesse in partijen, in individuele objecten hebben wij in principe geen interesse.

Prijzen:
Prijzen zijn vaste prijzen. Afdingen heeft geen zin.